سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کاش تازیانه هایی بر سر یارانم بود تا در حلال و حرام تفقّه می کردند . [امام صادق علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :2
کل بازدید :20502
تعداد کل یاداشته ها : 19
103/2/5
6:56 ص

راهپیمایی روز قدس

در روز جهانی قدس،جهان بار دیگر شاهد راهپیمایی عظیم مردم کشورهای مختلف در دفاع از مردم مظلوم و محروم فلسطین و محکوم نمودن اقدامات رژیم صهیونیستی بود بیداری کشور های عربی سبب شد که امسال حساسیت این روز دوچندان شود در  همین راستا تعداد 15 نفر از اعضای این مجموعه همانند سال های گذشته در این راه پیمایی شرکت نمودند و با در دست داشتن پلاکارد هایی در محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی و همچنین عکس هایی از امام خامنه ای  شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند .

روز قدس

ادامه مطلب...

  
  

افطاری در پایگاه

        برپایی سفره های افطاری در هر شب توسط اعضاء و نیرو های آن شب یکی از برنامه هایی است که هر ساله در مجموعه برگزار می شود. حضور اعضاء در هنگام افطار در کنار یکدیگر سبب افزایش صمیمیت و ارتقاء روحیه همکاری و تعاون در بین اعضاء می شود. هزینه برپایی این سفره ها توسط اعضای هرشب تامین میشود و همچنین پس از پایان مراسم افطار، اعضاء با حضور در مسجد به اقامه ی نماز جماعت می پردازند.

امید است که این اعمال مورد قبول حضرت حق تعالی قرار گیرد.

افطاری

ادامه مطلب...

  
  

کمک به مردم سومالی

  در پی بروز قحطی در کشور سومالی و اوضاع بسیار بحرانی مردم مسلمان این کشور، رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای  ضمن کمک به این مردم از تمامی مردم مسلمان و مهربان ایران برای کمک به مردم سومالی دعوت به عمل آوردند.این مجموعه در راستای عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب و کمک به مردم مسلمان این کشور اقدام به جمع آوری کمکهای مردمی در  مسجد   آل یاسین نمود و به همین جهت صندوقی در مسجد تعبیه گردید تا مؤمنان روزه دار کمکهای نقدی خود را از این طریق به قحطی زدگان برسانند. در پایان مبلغ  پنج میلیون ریال جمع آوری شد و به حساب مردم سومالی واریز شد. باشد که این اعمال مورد قبول حضرت حق قرار گیرد.

سومالی 1

ادامه مطلب...

  
  

کلاس رزمی

ضرورت آمادگی جسمانی اعضا در جهت افزایش بازده کاری و تقویت روحیه بسیجی در اعضاء همواره اقتضا می کند. برنامه های ورزشی به صورت دائمی در مجموعه های فرهنگی اجرا شوند.این برنامه های ورزشی شامل مسابقات دوره ای و کلاس های حرفه ای یا آماتور می شوند لذا لازم است با توجه به مقتضیات زمان و تلاش اعضا،این دوره ها به صورت منظم برگزار شده تا باعث افزایش شادابی و نشاط شود. این مجموعه با توجه به این زمینه و در راستا ی ایجاد دوستی و صمیمیت میان اعضای تازه وارد اقدام به برگزاری کلاس های رزمی کیک بوکسینگ نمود. این کلاس ها در روز های زوج از ساعت 21 الی 22:30 تحت نظر استاد سلیمانی برگزار میشود استقبال پر شور اعضاء از این کلاس ها نشانه موفقیت آنها بوده است.

کلاس رزمی 

  ادامه مطلب...